MENOY
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ

SMILE PROBIOTIC 10B 10 CAPS

SMILE PROBIOTIC 10B 10 CAPS

SMILE PROBIOTIC 10B 10 CAPS

Ποια είναι η σύνθεση του SMILE Probiotic;

To SMILE PROBIOTIC περιέχει 10 δισεκατομμύρια φιλικά βακτήρια.  To Smile® Probiotic περιέχει ένα μείγμα απο 11 στελέχη φιλικών βακτηρίων LACTIC ACID BACTERIA (MICROCRYSTALLINE Α- CELLULOSE, (MALTODEXTRIN, L. CASEI, L.PLANTARUM, L.RHAMNOSUS, B. BREVE, B.LACTIS, B. LONGUM, L. PARACASEI, S. THERMOPHILUS, L. ACIDOPHILUS, L. REUTERI, B. BIFIDUM) που έχουν δοκιμασθεί και είναι ασφαλή και αποτελεσματικά για τον άνθρωπο.

Πως το λαμβάνουμε; 1 κάψουλα την ημέρα προ φαγητού για καλή υγεία του εντέρου ή 1 κάψουλα μετά από 2ώρες από κάθε λήψη του αντιβιοτικού.

Πως το συντηρούμε;  Το προϊόν μπορεί να διατηρηθεί σε θερμοκρασία δωματίου (μέχρι 25 oC)

Υπάρχει κίνδυνος υπερδοσολογίας; Μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν αναφορές σχετικά με υπερδοσολόγηση καθώς τα φιλικά βακτήρια είναι μέρος του γαστρεντερικού σωλήνα.

Πόσο διάστημα χρειάζεται για να δράσει σε χρόνια προβλήματα;  1-3 εβδομάδες χρειάζονται για να δούμε αποτελέσματα (ανάλογα με τη βαρύτητα του προβλήματος). Μετά από 20 ημέρες καθημερινή λήψη έχει επιτευχθεί η μέγιστη αποικιοποίηση και η οποία παραμένει σταθερή για όσο λαμβάνουμε το SMILE Probiotic . Μετά τη διακοπή, οι αποικίες θα χαθούν μετά από 2-3 εβδομάδες, γιαυτό συνιστάται η συνεχής χρήση του ειδικά στα χρόνια προβλήματα.

SMILE Probiotic και Αντιβιοτικά 

Καλό είναι να λαμβάνουμε το SMILE Probiotic 2 ώρες, μετά από κάθε λήψη του αντιβιοτικού, αλλά και να συνεχίσουμε να το λαμβάνουμε (1 φορά την ημέρα) και για τουλάχιστον 1 μήνα μετά το τέλος της λήψης των αντιβιοτικών, για να βοηθήσουμε στην αποκατάσταση της εντερικής χλωρίδας, καθώς τα αντιβιοτικά καταστρέφουν ολα τα βακτήρια αδιακρίτως (φιλικά και εχθρικά). Η συστηματική χρήση του SMILE Probiotic από την πρώτη στιγμή που θα ξεκινήσουμε τα αντιβιοτικά θα μας προστατέψει και από τις διάρροιες που συνήθως προκαλούν τα αντιβιοτικά.

Περιέχει ίχνη γάλακτος; Το Smile Probiotic είναι πλέον ελεύθερο γαλακτομικών.

  1. Επιστροφές γίνονται δεκτές μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει, βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, ήτοι χωρίς να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους
  2. Στην περίπτωση λάθους της εταιρείας μας: Σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής
  3. Εαν δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
  4. Ο χρήστης/επισκέπτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την εν λόγω σύμβαση και να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως, και χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει στo gohealthy.gr το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται αποκλειστικά με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Εάν η επιστροφή δεν γίνει εντός του προαναφερθέντος χρονικού διαστήματος, το gohealthy.gr έχει δικαίωμα να μην αποδεχθεί την επιστροφή.
  5. Σε περίπτωση που τα προϊόντα που παραλάβατε έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής
  6. Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα και καλύπτεται από εγγύηση γίνεται αντικατάσταση σε συνεννόηση με την εταιρία του προϊόντος.
  7. Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
  8. Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.
  9. Σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έγινε με αντικαταβολή, τραπεζική κατάθεση, μέσω paypall ή πληρωμή στο κατάστημα η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται είτε στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριαμό σας. Εάν επιλεγεί η επιστροφή μέσω κατάθεσης, θα πρέπει να μας δηλώσετε τα στοιχεία λογαριασμού στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση (Αριθμό λογαριασμού, IBAN & τράπεζα).
  10. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας.
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα Διαθέσιμο
  • Εταιρεία: SMILE
  • Κωδικός: 10004556
  • Βάρος: 0.10kg
3,56€
Χωρίς ΦΠΑ: 2,87€